Re: Serwis "ACTION"

Autor: Daniel Pykalo (daniel.pykalo_at_sprint.com.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 23:07:00 MET DST

On Mon, 3 Jul 2000 22:10:57 +0200 (MET DST)
"Piteq" <Piteq_at_pro.onet.pl> wrote:

> Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> naskrobał(a) mniej więcej to:

> W ogóle zalecalbym trzymanie sie z daleka od jakiego kolwiek sprzetu LG,
> chyba ze ktos rozpaczliwie musi przyoszczedzic na kasie.
> Piotrek

zrobie tak buhhaaaaaaaaaaaaa jesli bym mugl kazdemu z panow po koleji
bym rozesmial sie w twarz.

ktory najlpeszy zaden z nich jeli masz szczescie to dosatneisz
sztuke(nie wazne czy lg plextor badz TEAC) ktura bedzie lpiej chodizla
od pozaostalych ja osobiscei jestem zwolennikiem LG od samego poczatku
"uzywalem" cd tej firmy do tej pory ma Goldsatra 8x dizal bez zarzutu
obecnie jade na LG 40X 8400c i uwazam ze trafil mi sie "genialny"
egzeplarz bo lepeij chodzi od dwoch TEAC`ow ktore leza w serwisie a o
plextorze nawet nei wspomne uwazam ze sa to dobre firmy ale duzo
zalezy jaka sztuka ci sie trfii

Piotrze czmeu nei polecasz sprzetu LG ???? pmysl o flatronie????
powied zmi jaki monitr mu doruwnuje jakoscia????

-= / Daniel Pykalo / GSM & SMS +48 603 061 980 = -
-= e-mail: daniel.pykalo_at_sprint.com.pl = -