Re: Serwis "ACTION"

Autor: Daniel Pykalo (daniel.pykalo_at_sprint.com.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 23:40:08 MET DST

On Wed, 5 Jul 2000 00:40:34 +0200 (MET DST)
Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote:
> [...]

Przedewszystkim niw wciskalem nikomu kitu, wypowiedizalem swoja opinie
jak narazie milem teaca i plextora i wcale nie chodizly tak
rewelacyjnie(by tyle za nei bulic), kolejne pracuja w kompuerze
zawodowego muzyka wspulpracujacego z Poligram Polska mialm przyjemnosc
nimi sie pobawic wiec mysle ze ma na czym oprzec swoja opinie prze
ostatni okres prziwnely sie jeszcze 4 TEacy i plextory i nie sadze ze
warto ladowac na nie tyle kasy bo nie sa wcale o niebo lepsze od LG

> Nie dosc ze jestes arogancki, to jeszcze nie znasz zasad ortografii i
> Netykiety. Proponuje na poczatek zapoznac sie z w/w zagadnieniami, a
> potem dopiero sie wypowiadac.

w/w zagadnienimi a mrzesz mi wymienic jakimi?? CD-ROM telewizor
monitor????? cos jeszcze, komputer chyab nie poruszalismy tematow z
palca wysanych

arogancki moze i tak... ale oto nie zamierzam sie klucic to twoj sad i
zdanie a do tego masz prawo ;-)

> Taaak? A to ciekawe ... przez rece przewinelo mi sie mnostwo TEAC'ow w
> przeciagu ostatnich dwoch lat i nie bylo ZADNYCH, nawet najmniejszych
> problemow.

proponuje wez do domu 10 sztuk po testuj i znajdziesz lepsza od innych, odiegajaca
bardziej lub mniej od osiagami miedzy soba i innymi cdromami

> A pozatym ciekawe jestem w jaki sposob moga sie zmieniac warunki
> technologiczne produkcji napedow CD ze ich jakosc bedzie zalezec od
> szczescia i przypadku? Moze mi to w jakis sposob wytlumaczysz ?

warunki technologiczne porcesorow tez sie jakos nie zmieniaja, a jedane
lepiej sie taktuje drugie gorzej, mimo tego ze sa z tej samej seri,
napedy moim zdniem dotyczy to samo

> Czyzby nastepna osoba zapatrzona w "jedyna i sluszna firme" ? Swiadczy
> to takze o braku mozliwosci wgladu w inny sprzet...

heheheh masz racje zachowalem sie jak kolejna i sluszna racja, i wcale
nie swiadczy to o zadnej mozliwosci w wgladu w sprzet, bo puki co mozliwosci
mam ogromne jelsi chesz posle ci na priva nazwe firmy abys mnie nie posadzil
ze zachwalam swoja firme i bustwie ja ponad wszystko

> To jestes w tym momencie albo szczesciarzem, albo naprawde malo
> wymagajacym uzytkownikiem.

a wedlug ciebie ile powinem wymagac aby spelnic twoje "normy
wymagajacego uzytkownika" ????

> A mozna wiedziec w jakich warunkach i do czego byly wykorzystywane w/w
> napedy?

audio copy, cd copy w duzch ilosciach, i dane przwijalo sie tego sporo i
perzwija, tera obecnie przez DVD - no coz kilka sie spalilo

> Bzdura i to kompletna. A jesli uwazasz ze masz racje, to wyjasnij mi
> dlaczego i poprzyj konkretnymi faktami. Ciekaw jestem jak czesto
> spotykasz sie z tak drogimi napedami CD Plextora ze tak twierdzisz ?

czesto uwierz mi

> Malo ktory, praktycznie wiekszosc w adekwatnej klasie oferuje lepsza
> jakosc.
odpowiedz zalezy od tego co miale sna mysli AGD, telewizory czy co tam
mi chodizlo o monitory
Jaki samsung 700IFT, CTX , SONY???????? bo jakos ostrosc, kontrast i
znieksztalcenia powalaja mnie na nogi przebralem kilka CTX i SONIACZY I
samsungow pech chcial ze na 795 byla promocja z odkurzaczme lub
mikrofala i padlo na samsunga.....
> Maciej Machacz
> xenes_at_ds13.agh.edu.pl
> ICQ:54914949

-= / Daniel Pykalo / GSM & SMS +48 603 061 980 = -
-= e-mail: daniel.pykalo_at_sprint.com.pl = -