Re: Serwis "ACTION"

Autor: Daniel Pykalo (daniel.pykalo_at_sprint.com.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 23:07:02 MET DST


On Mon, 3 Jul 2000 22:55:05 +0200 (MET DST)
Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl> wrote:

> "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisal:
>
> >
> >Swoja droga jak to jest: ile razy musi sie cos zepsuc zeby dali mi nowy ?
>
> Mozna przejsc na rekojme i zabrac kase.
> Po szczegoly zajrzyj do kodeksu.
>
> Andy
trzy reklamacjie i mozesz zadac wymiany na nowy albo zeby odali ci kase
andy dobrze ci podpowiada mozes zprzejsc na rejkojmie ale jak dobrze
pamietam jesli cos kupujes zmusis zdokonac wyboru czy ches zrejkojmie
czy gwarancjie ale tu moge sie mylic bo weslzy nowe przpiesy

mam kupe przestao problemow z serwisem HP jeli ktos do nich przyjdzie z
walneita drukarka i niechce czekac 14 moze zadac zwrotu kasy lub wymiany
na nowy wedle nowego przepisu o rejkojmi kase odajemy my nei serws HP a
wlneita drukarka idize do serwius a my czekamy 14 dni ;-)
-= / Daniel Pykalo / GSM & SMS +48 603 061 980 = -
-= e-mail: daniel.pykalo_at_sprint.com.pl = -



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:19:35 MET DST