Re: 20 lat wiezienia dla autora wirusa I Love you

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 15:02:38 MET DST

On Tue, 4 Jul 2000, Pawel Kierski wrote:

> Codziennie zmienia Ci się na dysku tyle istotnych danych,
> że potrzebna cała płytka?

Nie, i wlasnie dlatego kupno nagrywarki po obecnych cenach uwazam za
bezcelowe.

> Wydatek jest jednorazowy. Zabezpiecza przed utratą danych,
> która może być np. 10x bardziej kosztowna, a w skrajnym
> przypadku spowodować upadłość niedużej firmy. Koszt urządzeń
> i nośników wpisuje się w koszta działalności firmy.

Ale ja nie prowadze firmy :-)

> Ale po co. Przecież "jakoś to będzie" i "dysk mi nie
> padnie" 8-) Trzeba pamiętać, że dane na dyskach, to jak
> flamaster na folii - niby ładnie, ale łatwo ścieralne...

Musze cie zmartwic, ale przez prawie dziesiec lat korzystania z pecetow
dysk nie padl (w sensie awarii sprzetowej) mi ani razu. Oczywiscie
raz zdarzylo mi sie skasowac pol partycji przez crosslink w katalogu,
ale to juz inna historia.

GSN