Re: 20 lat wiezienia dla autora wirusa I Love you

Autor: Pawel Kierski (pkierski_at_mks.com.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 15:10:03 MET DST

Użytkownik Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Nie, i wlasnie dlatego kupno nagrywarki po obecnych cenach uwazam za
> bezcelowe.

> Ale ja nie prowadze firmy :-)

  I w takim przypadku odradzam 8-) Prywatnie na kompie mam
prostego bat'cha, który rar'em archiwizuje mi zmienione
pliki. Potem archiwum na ZIP'a i już. Raz na jakiś czas
wszystkie źródła, pocztę itp.
  Koszt napędu ZIP to teraz 300-400 zł + 50 jeden dysk 100MB.
A jeśli tego niedużo to nawet i dyskietki. To już obecnie
koszt pomijalny (< jedno piwo 8-) ).

> Musze cie zmartwic, ale przez prawie dziesiec lat korzystania z pecetow
> dysk nie padl (w sensie awarii sprzetowej) mi ani razu.
  To gratuluję.

> Oczywiscie
> raz zdarzylo mi sie skasowac pol partycji przez crosslink w katalogu,
> ale to juz inna historia.
  Jedna z tych samych 8-) Utrata danych nieprawdaż 8-) Nieważne
jak, ważne, że już nie ma paru plików...
  Jeśli chodzi o kolejność powodów utraty to wg mnie:
 - błędy w programach (w tym w systemie) - wliczam w to
   np. nieprawidłowe zamykanie systemu,
 - niedopatrzenia użytkownika (w stylu "to już nie potrzebne",
   odpowiedź "tak" na pytanie "Jest już plik o tej nazwie..."),
 - awarie sprzętu,
 - inne (wirus, włamania, pożar, powódź itp.)

  Zawsze włosy mi dęba stają kiedy słyszę koleją opowieść
o gościu, który zgubił jedyną dyskietkę ze swoją pracą
dyplomową... Nie chciało mu się zrobić kopii na drugiej
dyskietce.

    Paweł Kierski
    pkierski_at_mks.com.pl