Re: Nie miała baba kłopotów to kupiła sobie AMD i VIA

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 12:51:15 MET DST

> Zależy od Twoich wymagań. Ja lubię działać z krzemu a nie z dysku. Przez
> przewarzającą część czasu win386.swp ma wielkość 0 :-)
;-) no to gratuluje...

> szczegółów. Otóż zaraz po załadowaniu systemu w otoczeniu sieciowym nic
> nie widzi. Po jakiś kilkunastu sekundach widzi już swój komputer ale nie
> widzi innych. Sposoby takie jak znajdź komputer nie działają. Ping do
> siebie daje odpowiedż a do innych już nie. Wydaje się więc, że
nooo, jak ping jest slepy to niewiele Ci pomoge... ;-) temat rzeka
win(zwlaszcza 95) a siec... sproboj poszukac cos na serwisach zwiazanych z
amd, moze zadaj jeszcze raz pytanko - tylko o sama sieciowke i plyte(tu i na
pl.comp.networking) - z Twoich poprzednich postow ciezko bylo wyczuc z czym
masz najwieksze problemy... ;-)

> Dla twardzieli włączyłem. Dla CD nie. W biosie jest auto i wykrywa
> prawidłowo UDMA2 dla dysków i PIO3 dla obu CD. Tylko co to ma do
> rzeczy?.
pisales cos o problemach zwiazanych z kaszanka podczas odtwarzania filmow -
a dma powinno byc wlaczone ROWNIEZ w windoz, w biosie na auto(najlepiej...)

> Jeżeli masz taką samą płytę, to powiedz mi czy też nie możesz
nie mam ;-)

Pozdro,
N.