Re: Nie miała baba kłopotów to

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 13:49:48 MET DST

Nightmare wrote:

> ;-) no to gratuluje...

Nie ma czego w win95 to normalka. O ile dba się o system :-)

> nooo, jak ping jest slepy to niewiele Ci pomoge... ;-) temat rzeka
> win(zwlaszcza 95) a siec... sproboj poszukac cos na serwisach zwiazanych z
> amd, moze zadaj jeszcze raz pytanko - tylko o sama sieciowke i plyte(tu i na
> pl.comp.networking) - z Twoich poprzednich postow ciezko bylo wyczuc z czym
> masz najwieksze problemy... ;-)

Najbardziej bolesny problem to właśnie z siecią. Z resztą sobie jakoś
poradzę. To tylko wymaga zainwestowania odrobiny czasu. Miałem nadzieję
jedynie, że ktoś z doświadczeniem skróci moje próby. Natomiast z siecią
jestem jak dziecko we mgle. Niby wszystko OK a nie działa. Z procka i
płyty jestem zadowolony. Działa jak burza. Podkręcić się wiele nie daje.
Najwyżej co osiągnąłem to 5x112 MHz. Ale póki nie zacznie mi wszystko
działać to na razie sobie daruję. Jest parę kłopotów z programami DOS
ale nie są to akurat te na których mi najbardziej zależy. Gdyby jeszcze
zadziałała sieć to uznałbym ten zakup za bardzo dobry o ile nie
doskonały. Na razie wypróbuję jeszcze jedną sieciówkę. Jakaś wiekowa
Compexa - ENET16/U.

> pisales cos o problemach zwiazanych z kaszanka podczas odtwarzania filmow -
> a dma powinno byc wlaczone ROWNIEZ w windoz, w biosie na auto(najlepiej...)

Z objawów raczej nie wynikały, że są to kłopoty z wydajnością tylko z
kartą graficzną/monitorem. Dyski działały jak trza :-)

Pozdrawiam

Karol