Odp: Odp: Odp: Jaka nagywarka

Autor: Molo (molo_at_z.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 02:41:28 MET DST

doswiadczen wynika
CDRW

Niedlugo z twojego i twoich znajomych doswadczenia wyniknie, ze
najlepiej jest wogole nie uzywac komputera, w koncu wysyla on w twoim
kierunku promieniowanie, a w dodatku czerpie prad.

Popieram Cie Beerman,
niestety zawsze znajdzie sie lamerstwo ktore zjadlo wszystkie rozumy,
a teraz probuje udawac wielkiego experta. Tacy nagrywarki kupuja chyba
na pokaz, a jak maja cos nagrac to mowia cos w stylu "teraz nie moge
bo jest za duza wilgotnosc w moim pokoju no i wiesz, przy nagrywaniu
mogloby sie cos skropilic na soczewce..."
Pozdrowionka
                    Molo.