AMD K6 - 2 550 czy Celeron - pytanie

Autor: Marcin Blacha (mblach_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 23:51:10 MET DST

Witam!
Stoje przed wyborem i nie moge sie zdecydowac: zakupic AMD K6-2 550 MHz czy
cos z rodziny Celerona ( niestety na PIII mnie nie stac ). Co Szanowni
grupowicze sadzicie o tym. Co lepsze: AMD czy Celeron ( z jaka ew. plyta
glowna )? Nie mam wielkich wymagan: wiecej programuje niz gram czy zajmuje
sie grafika, ale nie chce utopic bazsensownie kasy. Wlasnie czy sa szanse na
obnizke cen czy dalej wszystko poleci tak szybko do gory ( szczegolnie
pamieci ) ?
Dzieki za wszelka pomoc.

--
Pozdrawiam