Re: Nie miała baba kłopotów to kupiła sobie AMD i VIA

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 22:51:25 MET DST

> Jak zwróciłeś uwagę mam jedynie 64 MB RAM
ja tez - jakos nie narzekam - a uzywam obecnie WinME, a nie Win98

> Pomijam moją niechęć do IE i przybudówek
no to zmien OS ;-)

> chodzi nieżle. Problemy są z aplikacjami. Np Z tym Media playerem. o
> samo co z asf. robi z mpg. Tyle, że obraz daje się jeszcze oglądać. Sama
> karta działa OK. Zarówno w systemie jak i w Age of Empires. Patcha dla
> MP dla k6 nigdzie nie widziałem.
z tego co piszesz - dla mnie on wcale niezle nie chodzi - chodzi zle

> Chwila, to tego nie można użyć na win95? na stronie via nic o tym nie
no pewnie ze mozna na 95, win98 powinien w teorii sam z siebie juz
prawidlowo dzialac - a patch jest m.in po to by usunac problemy gdy tak nie
jest

> BIOS też pociągnąłem. Ale z opisu wynika, że on nic nie daje tylko
> rozwiązuje problemy AFAIR właśnie z win98.
pewnie pare innych tez...
ja nie mam tej plytki - opisuje tylko co bym zrobil majac takie problemy ;-)

> Pozgadujmy. Chciałbym jednak dalej popracować z win95 :-)
to bedzie ciezko - jezeli po upgrade biosu,czystej instalce 95,
via4in1,najnowsze stery graf+muza(w tej kolejnosci) dalej bedzie kicha... to
wiesz co zrobic ;-)
Aha, no i sprawdz czy masz wlaczone dma w windozie dla twarddyskow jak i dla
cd-rom'u, bo w biosie chyba masz?

Pozdro,