Re: Nie miała baba kłopotów to

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 14:39:22 MET DST

Nightmare wrote:

> sory ale napisal ze instalowal - czytaj uwaznie!
> Do Karola - moze to troche goopia rada - ale odpusc sobie win95 - nawet z
> poprawkami chodzi srednio na k6-2

Jak zwróciłeś uwagę mam jedynie 64 MB RAM. A pamięć teraz droga :-).
Pomijam moją niechęć do IE i przybudówek. Zresztą sam system jako taki
chodzi nieżle. Problemy są z aplikacjami. Np Z tym Media playerem. o
samo co z asf. robi z mpg. Tyle, że obraz daje się jeszcze oglądać. Sama
karta działa OK. Zarówno w systemie jak i w Age of Empires. Patcha dla
MP dla k6 nigdzie nie widziałem.

> sprooboj win98 lub wyzszy i na to via4in1

Chwila, to tego nie można użyć na win95? na stronie via nic o tym nie
było. A dzisiaj to pociągnąłem i miałem lekką nadzieję....

>(czy jak to sie zwie;-) ), nie bez
> kozery jest tez upgrade biosu plyty na najnowszy

BIOS też pociągnąłem. Ale z opisu wynika, że on nic nie daje tylko
rozwiązuje problemy AFAIR właśnie z win98.

> - w sumie to wszystko
> powinno dac rade - jak nie bedziemy sobie zgadywac dalej ;-)

Pozgadujmy. Chciałbym jednak dalej popracować z win95 :-)

Pozdrawiam

Karol