TP SA-moje pytanie i oficjalna odpowiedz.

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 20:43:30 MET DST

Postanowilem napisac do TP SA wiem ze to nic nie da ale co mi tam. Napisalem
to w odpowiedzi na oficlane stanowisko TP SA ze ostania podwyzka jest
zwiazana dorownaniem cen polskich do cen w unii europejskiej. Zalaczam
liscik moje pytania na dole.Z tej odpowiedzi wnioskuje ze TPSA
sra(przepraszam nie moge sie powstrzymac) na klientow i traktuje ich jako
zlo konieczne.
Prponuje sobie przeczytac jak TPSA probuje usprawiedliwic podwyzki
http://press.tpsa.pl/biuro/opis.asp?id=176 i sie posmiac. :-)

Dzien dobry !

Tez sie czesto zastanawiam nad nasza gospodarka i pytam dlaczego Polska nie
jest
druga Japonia albo USA ?
Z powazaniem
Piotr Zabadeusz