Re: Podzial internetu

Autor: Sebastian Kozłowski (sebciok_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 14:41:26 MET DST

On Sun, 2 Jul 2000 17:13:35 +0200, "Przemek Kłopocki"
<klopot_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>Jakiego programu uzyc i jak go skonfigurowac zeby drugi komputer mogl
>korzystac z SDI przez siec lokalna? Odpowiedzi prosze na priva. Dziekuje z
>gory.

Ja tez poprosze, bo troche mnie to interesuje.
Z mojej strony mysle o uzyciu programiku o nazwie
Jana Server robi on za serwer proxy. Jana Server
jest freeware i byl na jednym z ostatnich chipow,
niestety nie moge zareczyc, ze bedzie dzialal.

Sebastian