Re: Ludzie POMOCY bo osiwieję !!! (

Autor: Sielik (sielik_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 14:23:47 MET DST

Michas wrote:

> W takim przypadku obstawiam dwie rzeczy - uszkodzony zasilacz, lub
> uszkodzona przelotka do procesora (jezeli wystepuje)
> Moze tez byc karta grafiki nie dokladnie wcisnieta w zlacze (nie kopal ktos
> po kablu od monitora? - mogla sie poluzowac)

Sytuacja wygląda tak:
Komp nie startuje, więc:
1. Wyciągam kabel (szynę) od nagrywarki - bez efektu
2. Zasilanie - to samo
3. Ta sama kolejnosc z napędem DVD - bez efektu
4. Odłaczam kabel (szynę) od 2go HDD - KOMP WSTAŁ!
5. Podłaczam HDD z powrotem - działa
6. Podłaczam DVD - działa
7. Podłaczam nagryware - działa - ale po paru minutach/ godzinach
   ZWIS(wyłaczenie)
8. Teraz mam właczone tylko 2 dyski - wszystko biega oki.
Chyba jednak zasilacz????!!! No kude ale ma 235W!

p.s. nagrywara sprawna, po włożeniu innej kosci pamieci komp też nie
wstaje. Komp stoi na biurku , kabel od monitora w stanie nienaruszonym.

--
  <sielik>   ICQ#: 25242127  www: under construction :)