Re: Nie miała baba kłopotów to

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 13:16:35 MET DST

Karol Michalak wrote:

> Otóż postanowiłem sobie zrobić mały upgrade sprzętu i kupiłem AMD k62
> 533 i do tego płytę (może nie najnowszą, ale zbierającą kiedyś na tej
> grupie pochlebne opinie) FIC 503A. Zadowolony złożyłem to wszystko do
> kupy i... zaczęły się kłopoty. Na początku winda stwierdziła, że mam z 5
> kart graficznych, wszystkie CD jakie kiedyś oglądała itd itd. No ale
[...]

Czy to znaczy, że nie instalowałeś windowsów od nowa? Jeśli tak, to i
tak ładnie Ci chodzi.
Przy zmianie płyty + procesor jak nie chcesz kłopotów to na dzień dobry
format c: i instalacja windowsów (jeśli chcesz 95 to zmniejsz szybkość
procka, bo przy 350 windows bez patcha będzie się wykładał).

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl