Nie miała baba kłopotów to

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 13:04:34 MET DST

Otóż postanowiłem sobie zrobić mały upgrade sprzętu i kupiłem AMD k62
533 i do tego płytę (może nie najnowszą, ale zbierającą kiedyś na tej
grupie pochlebne opinie) FIC 503A. Zadowolony złożyłem to wszystko do
kupy i... zaczęły się kłopoty. Na początku winda stwierdziła, że mam z 5
kart graficznych, wszystkie CD jakie kiedyś oglądała itd itd. No ale
nic, powyrzucałem co zbędne oprócz podwójnego pierwszego kontrolera
którego nie dała sobie zabrać. Ponieważ jednak się ciągle na tym
wykładała i wypisywała mijakieś herezje typu, że nie morze obsługiwać
dysków w 16 bitowym trybie ale po reebocie będzie 32 bitowym i to jej
zdaniem miało się wiązać ze spadkiem wydajności. Zainstalowałem windę od
początku odpaliłem patcha, zainstalowałem sterowniki z płytki. No i
chciałem troszkę potestować sprzęt. Zainstalowałem Sandrę. I kupa od
razu program wykonał ... i będzie zamknięty. Dla rozrywki chciałem sobie
obejrzeć filmik w .asf. Media player i... Błąd 00040258. Film odtwarza
ale jakiś poszatkowany i w zmienionych kolorach. Wyłączenie akceleracji
sprzętowej nic nie daje. Kartę sieciową wprawdzie komp widzi ale za
cholerę nie chce zobaczyć innego. Sprawdziłem już trzy. 2x zgodna z
NE2000 i jedna AMD. Bootowanie kompa trwa dłużej niż na 233MMX/TX. Robi
sobie jakieś przestoje. Pomyśleć, że na intelu to wszystko działało z
palca. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi ustrojstwami? Albo jakiś
adres stronki (z patchami?).

Konfiguracja:

win95
k62 533
fic 503A
64MB RAM
MatroxMilenium G100
1 IDE
master Quantum 6.4 GB
slave Seagate 3.2 GB
2 IDE
master HP 7100+
slave Acer 8x
Niczego więcej oprócz sieciówek na razie nie wkładałem. Nic nie
podkręcane, a nawet chodzi procek na trochę niższej częstotliwości
5.5x95. I grzeje się jak cholera. 70 st.C, ale to może ze względu na
marną serię (AFX). Można wierzyć temu monitorowi? Temp systemu pokazuje
jako 67 st.C.