Odp: TPSA

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 11:13:56 MET DST

Facet -- nie się załamuj!! :)
Przebudzenie zależne jest od Ciebie przede wszystkim. :)
I od tego, obok Kogo się przebudzisz. :)
Ale to też -- od Ciebie. :)
Wszędzie można żyć, do wszystkiego można się przyzwyczaić. :)
(choć nie do wszystkiego warto :) )
Lepiej wyjechać i -- w razie potrzeby -- wrócić,
niż tęsknić przez resztę życia. :)
Powodzenia tam -- dokąd podążasz! :)
Lc.