Re: K6 - 2

Autor: Wojtek (szarlata_at_pf.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 11:02:50 MET DST

> Cy ktos probowal wlozyc procesor K6 - 2 500 MHZ w plyte glowna z
maksymalnym
> mnoznikiem 5,5 i czestotliwoscia 83,3 MHZ. Chce zwiekszyc wydajnosc mojego
> sprzetu jak najtaniej. Zakup AMD ka jest tania alternatywa (nie musze
> zmieniac plyty). Moja plyta to jeden z modeli TX PC CHIPS na socket 7.
> Jezeli ktos testowal ten uklad to prosze o informacje. Z gory
dziekuje!!!!!!

Mam plyte Chaintech 5TDM2 socket 7 z max mnoznikiem 5,5 i AMD K6-2/500.
Wystarczy na plycie ustawic mnoznik 2 (tak!) i magistrale 83,3 MHz i proc
bedzie chodzil na 500 MHz. Procesory K6-2 traktuja mnoznik 2 jako 6 :))
Rozumiem, ze masz na plycie odpowiednie napiecie - 2.2 V dla K6-2.
U mnie chodzi to bezblednie, tylko BIOS przy starcie kompa wyswietla,
ze procesor dziala na 400 MHz, ale to nie ma znaczenia (nieszkodliwy blad
w BIOSie). Wszystkie programy testujace podaja poprawna wartosc 500 MHz.
Problemy moze tylko sprawiac przetaktowanie magistrali. Musialem wylaczyc
tryb U-DMA/33 w BIOSie, bo dysk nie dzialal poprawnie. Wiem jednak, ze
wiele dyskow nie ma z tym problemu (np. Seagate Barracuda ATA).

Zycze pomyslnego upgrade'u :)

Wojtek