Re: IBM DeskStar 75 GXP DTLA?

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 20:58:51 MET DST

On Sat, 01 Jul 2000 13:43:29 +0200, Dentarg
<dentarg_at_freebsd.lublin.pl> wrote:

>na DTLA pokazuje 30600 sredni, a dysk pracuje w UDMA33 ..
To tak jak u mnie UDMA33 mam na mysli.

>Tu duzo zalezy od ustawien cache w windzie ... i od tego jaka
>pojemnosc cache w dysku, ale 300kb to malo jednak IMHO ...
>Chyba ze partycja bardzo sfragmentowana i np system swappowal wtedy ..
Swapa dalem 3 x Ram czyli 384MB staly plik wymiany, co do
defragmentacji to masz racje dzis jest 44 dzien po ostatniej :((( jak
ja nie cierpie tego defraga.

>Trudno powtorzyc taki test, dlatego benchmarki sa dobrymi programami
>do porownywania parametrow hdd, choc z rzeczywistascia ich wyniki nie
>maja duzo wspolnego, to jakies wyobrazenie o predkosci dysku daja,
>szczegolnie daja mozliwosc porownania z innym dyskiem ...
Ja tam lubie sam wszystko pomierzyc stoperem.

>7200 czy 5400 ? ... AFAIR male dyski DTTA mialy 512kb cache ... ile ma
>ten ? Jaki kontroler ?
RPM 5400, UDMA33 (mam ASUSa P2B), co do cashu dysku to nie pamietam...
Wlasnie odpalilem Sandre choc nie darze ja zaufaniem ale nie widze tu
ile ma cashu, jedyne co jest to Disk Cashe :
- current size 32MB
- max size 64MB
- min size 2MB

I co to wrozy