Pomoc techniczna i ASMAX

Autor: Czesiek Cudny (ccz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 21:05:54 MET DST

Przestrzegam wszystkich przed pomocą techniczną ASMAX.
Być może sprzęt robią dobry. Za krótko urzywam swój modem by to ocenić, ale
jest to typowy P'n'P, czyli Plug & Pray.
Szukałem u nich pomocy, ale takie podejście do klienta to żenada !!!
Odpowiedzi są ograniczone do półsłówek i jeszcze trzeba się dopraszać o
odpowiedź.
W ostateczności otrzymałem odpowiedź: " po zainstalowaniu sterowników musi
działać"
Nieźle się ubawiłem. Nie po to Bill zarobił taki majątek by wszystko
działało na 110%.

Widziałęm że inni tez mają problemy z ich sprzetem. Moja rada (sprawdzona).
niestety trzeba wykosić system i zainstalować od nowa, dopiero wtedy modem
rusza jak życzą sobie tego w ASMAX.

--
Pozdrawiam
CC.