Re: Sygnał rozłącznia modemu resetuje kompa ;-(

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 12:45:00 MET DST

Dawid \"Grendel\" Krysiak napisał(a):

> Witam!
>
> Mam od dłuższego czasu problem z modemem, który wysyłając sygnał
> rozłączenia, resetuje mi kompa... a bardziej szczegółowo...
>
> modem to (niestety) winmodem PentagramHEX. Rozłączanie w zależności od
> systemu i humoru komutera powoduje wywalenie bluescreena, lub reset
> kompa, żeby było śmieszniej, to reset następuje od momentu gry
> zainstalowałem IE5 - wcześniej był raczej wątek krytyczny...co
> ciekawe - sposób wywalenia się systemu zależy w jakimś stopniu od
> ilości przesłanych danych w czasie połączenia - jeśli było tego
> [...]

Ja mam _dokładnie_ to samo od co najmniej roku. Zdecydowanie wygląda to
bardziej na niewyrabianie się windy albo IE (modem też winmodem) niż
jakieś czynniki sprzętowe. Wszystko zależy od tego ile okien IE w
momencie rozłączania akurat ciągnie jakieś strony. Jak do tej pory nie
znalazłem żadnego innego rozwiązania jak zatrzymywanie wszelkich
transferów przed rozłączeniem, co przy metodzie oszczedzania impulsów
przez rozłączanie się przed jego koncem jest mocno stresogenne;))
Pozostaje jeszcze wywalenie w końcu IE.

Chemical