Re: Sygnał rozłącznia modemu resetuje kompa ;-(

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 23:59:29 MET DST

"Chemical" <chemical_at_szczecin.multinet.pl> wrote

> Wszystko zależy od tego ile okien IE w
> momencie rozłączania akurat ciągnie jakieś strony.

u mnie to jest najczęściej tak, że jak dociągnę np. 8-10 grup + 4
skrzynki, po czym dociągam nowe nagłówki (OE jest tak debilny, że sam
się nie domyśla, że powinien to zrobić). Gdy przejrzę już nagłówki i
chcę dociągnąć treść - daję "Synchronise all" i program kolejkując
zadania - wiesza kompa. to pierwszy bug. A drugi...Hmmmm mam w domu
tak rozwiązaną sprawę telefonów, że do jednego gniazdka na zasadzie
trójnika podłączone są 2 telefony i modem. Przedwczoraj odłączyłem
stary aparat analogowy, bo mi terkotał, a chciałem posiedzieć trochę
dłużej w nocy (czytaj: o 3 nad ranem ;) Jakież było moje zdziwienie,
gdy po rozłączeniu z siecią komp się nie zresetował ;))) Jest cool...
teraz tylko pytanie, co jest nie tak... Mimo wszystko są jeszcze
jakieś bagiełki od strony systemu, bo czasami BSOD sobie wyskoczy...

> Pozostaje jeszcze wywalenie w końcu IE.

Ja to zrobię... narazie czekam, aż jakiś paper-mag opublikuje Mozillę,
bo nie chce mi się tego zaciągać z sieci. Ciągle rozważam przejście
całkowite (przynajmniej w kwestiach sieciowych) na linuxa - wtedy
pozostaje właśnie Mozilla (przynajmniej z tych łatwiejszych w obsłudze
;)

Grendel