Re: Voodoo 1,2,3 jaki jest stosunek ceny do przyspieszenia grafiki?

Autor: darios (darios_at_polbox.com)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 20:33:19 MET DST

Użytkownik "Miroslaw Sobiesiak" <miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl> w artykule
news:U6K75.6517$Qw1.146288_at_news.tpnet.pl napisał...
> Ceny na giełdzie:
> Voodoo 1 - 4Mb ok. 100 zł
> Voodoo 2 - 12Mb ok. 270 zł
> Voodoo 3 - 16Mb ok. 450 zł
>
> Mam P166 MMX z grafiką S3 Virge DX, który z wymienionych
> akceleratorów na złączu PCI da mi najlepsze przyspieszenie
> grafiki w relacji do ceny?
> Proszę o sugestie.
> Gdyby ktoś ewentualnie chciał sprzedać po korzystniejszej cenie
> proszę o kontakt.
>
> --
> Pozdrawiam
> Mirek

Moim zdaniem do tego procka najbardziej odpowiednie bedzie Voodoo2.
Mialem taki zestaw i byl zdecydowanie bardziej wydajny od Voodoo1.
Natomiast na V3 ten procek jest za slaby - nie wykorzysta mozliwosci V3
A propos V3 - to juz jest samodzielna karta i nie wymaga obecnosci
w systemie drugiej karty graficznej , no i jest na AGP ( nie wiem czy jest
dostepna wersja na PCI )

darios