Re: UPS

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 07:44:49 MET DST

"Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote

czyżby po tym, co napisał Drookash ? ;)

> Pytanie podstawowe - co masz zamiar do niego podlaczyc?

To i ja się przyłączam, bo decyzja dojrzała w mojej głowie. Co mam :

-komp - cell333_at_375, twardziel Fujitsu, CD-rom, monitor ''14 (max.
pobór mocy przez monitor - 80W)
- drukarka LEDowa
- skaner
-winmodem

Do UPSów mam podejście "klasyczne" - ma on umożliwić bezpieczne
zamknięcie systemu (więc max 5 minut pracy wystarczy ;). Ważniejsze
jest dla mnie skuteczne odfiltrowywanie zakłóceń z sieci energetycznej
(czasami, system mi się wiesza bez powodu ;( )oraz telefonicznej. To
ostatnie bardzo ważne, bo mam winmodema, więc kabelek tel. ma dostęp
do wszystkich bebechów kompa. Co prawda za parę dni będę miał modem
zew. ale nie wiem na jak długo, więc perspektywicznie myśląc...

Grendel