Re: UPS

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 12:34:41 MET DST

Dawid \"Grendel\" Krysiak wrote:

> To i ja się przyłączam, bo decyzja dojrzała w mojej głowie. Co mam :
>
> -komp - cell333_at_375, twardziel Fujitsu, CD-rom, monitor ''14 (max.
> pobór mocy przez monitor - 80W)
> - drukarka LEDowa
> - skaner
> -winmodem

Z najprosztych mozesz wziasc :

http://www.apcc.com/products/techspecs/index.cfm?base_sku=BK300MI
http://www.fideltronik.com.pl/sales_pl/produkty/upsy/ares300.htm

Z lepszych modeli (zarzadzalny po COM'ie)

http://www.apcc.com/products/techspecs/index.cfm?base_sku=BP280SI

> Do UPSów mam podejście "klasyczne" - ma on umożliwić bezpieczne
> zamknięcie systemu (więc max 5 minut pracy wystarczy ;). Ważniejsze
> jest dla mnie skuteczne odfiltrowywanie zakłóceń z sieci energetycznej
> (czasami, system mi się wiesza bez powodu ;( )oraz telefonicznej. To
> ostatnie bardzo ważne, bo mam winmodema, więc kabelek tel. ma dostęp
> do wszystkich bebechów kompa. Co prawda za parę dni będę miał modem
> zew. ale nie wiem na jak długo, więc perspektywicznie myśląc...

Jesli chodzi o filtr antyprzepieciowy na linie telefoniczn, to nie
slyszalem zeby UPS'y mialy takie cos wbudowane w siebie, musisz sobie
zafundowac extra pierdolnik :

http://www.apcc.com/products/protectnet/ptel2.cfm

--
Maciej Machacz