Odp: Czy ktos juz widzial i815?

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 20:11:07 MET DST

Użytkownik Jop <jop_at_hot.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dDl75.3753$Qw1.90471_at_news.tpnet.pl...

> "Drookash" <byczektom_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> A ja z Gdańska ;)
To nie do Ciebie hahaha... ten post był repostem na pierwszy w hierarhii -
Grzegorza Sawickiego :)

> [...]
> Polsce a ja brałem ją 23 zeszłego miesiąca, więc sobie też coś doliczcie
> zanim trafi do sklepu.

> na

> Startuje może trochę szybciej(nie musi się Highpoint(jak na be6-2)
> instalować). Pozatym ta płyta ma inny ton sygnału pikania - moim zdaniem
> ładniejszy ;))) aka i testowanie ramu jest b szybkie (mam 256 więc to
trochę
> trwało(1,2 sek ale zawsze))
> ale co fajne to dali diodę na płycie i wiesz kiedy jest na niej napięcie -
> zawsze zapominałem wyłącza ć kompa z kontaktu przed grzebaniem na
płycie...
Chodziło mi o obsługę złącz PCI i wykrywanie na nich urządzeń. Na 820 idzie
to szybciej niż na BX i nie ma przestojów podczas ładowania Windy.

> 66,68,70,72,75,77,83,90 i100 - clerka to żal do niej ładować..... aha SE6
ma
> te same częstotliwości.
Czyli standard Softmenu 2. Na razie Cel400_at_500 (jeszcz 1 miech), a potem
CII566_at_850 :D. Dlatego szukam mobo pod takiego proca i albo Abit BE6-II ver
1.2 (z UDMA100) lub SE-6 z ICH2.

A reszta ustawień ? Tyle samo opcji ?