Re: Podzial dysku 20.4 GB (dlugie)

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 10:20:25 MET DST

"Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote in message
> A co do kompresji to naprawde juz
> baaaaaaaaaaardzo dawno temu (chyba z 8 lat) nie widzialem dysku/
> partycji u kogos kto wykorzystywalby kompresje.

zapraszam do siebie
przypominam ze NTFS umozliwia kompresje _pojedynczych_plikow_
(i az zal nie skompresowac kilku zapomnianych 150MB tiffow
ktore czasem sie przydaja :-))

> Nie napisalem, bo to juz sa mowiac krotko bardziej zaawansowane sfery...

a to ciekawe , bo jestem _skonczonym_lamerem_, a mimo to
uzywam RAID-0, poniewaz zalezy mi na predkosci dyskow

> Nie mowie juz o przypadku kiedy padnie np.
> cala partycja i nie bedzie gdzie przegrac odzyskiwanych danych
> (nieumyslny format etc).

nieumyslny format ????? a co to takiego ?
dopuszczasz do kompa dzieci , czy blondynki ?? ;-)))
(przepraszam i jednych i drugich :-))

> Co na to powiem? Powiem ze wszystkie programy i inne tego typu smieci
> musiales pchac na partycje systemowa, ja np. takiego Photshopa czy
> Corela pcham na druga partycje - wlasnie takie cos a'la 4GB lub wiecej,
> a na systwmowej trzymam tylko windowsa wraz dll'ami i innymi mniej
> miejscozernymi smieciami.

"programy i tego typu smieci" ?
widzisz : dla mnie program za 3500 PLN nie jest smieciem.

a (dla upartych) nawet w przypadku reinstalacji
backupujesz tylko poczte, ustawienia programow
(po co ci one skoro i tak musisz instalowac od nowa ?
a reszte formatujesz - _same_ dokumenty
zostaja na innych dyskach
- to znacznie rozsadniejsze - nieprawdaz ?

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku