Re: Re: skóry baranie

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 10:04:48 MET DST

> zabardzo jestes podatny na glupie syfiaste bezsensowne haselka filmowe
> (ogladalem to dokladnie 37 razy i za kazdym razem coraz bardziej
> chcialo mi sie puszczac pod siebie pawie na widok Neo jakiejs syfiary
> i przerosnietego murzyna z okularami na jajach) film bzdura,
> paradontoza glaek ocznych, paranoja watroby i niedobur logiki ten film
> to najbardziej zagrzybialy sf wszechcasow mowiacy o niczym z
> wbudowanym mixerem baniakow dla niepelnosprawnych emocjonalnie. Po
> obejrzeniu tego kału z glowy wyplywa ci BULL SHIT
> &
> [...]

Czegos tu nie rozumiem, ale moze glupi jestem. Jezeli masz o tym filmie
takie zdanie, to po cholere ogladales go 37 razy?

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310