Re: Połączyć dwa kompy ?

Autor: Bartosz 'briest' Stepien (briest_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 02:47:19 MET DST

Mistrz Siata rzekł:
>Po pierwsze czy skrętka musi być zmieniona (scrrosowana) z dwóch stron, ja
>mam z jednej.
? Nie jestem pewien, czy cię rozumiem. Jeśli rozumiem, to z jednej ;)
>Po drugie czy nie ma żadnych błędów przy takim połączeniu
>jeśli jeden komputer ma Windows 98 a drugi Windows 95 ? U mnie występuje
>taki błąd że kompoter w otoczeniu sieciowym widzi tylko samego siebie a nie
>widzi, chcianego przecież, drugiego komputera. To zamo na drugim komputerze
Różne Windy ponoć tak mają, że się nie lubią widzieć. Na dzień dobry: ta sama
grupa robocza, spróbuj też 'znajdź komputer'. A najlepiej postaw wszystko na
tcp/ip _tylko_, zapinguj po numerkach - jak się widzą, to jesteś w domu,
jak nie - to kombinować - route na początek, a jak dalej nic - to już chyba
sprzęt...

--
briest: A jeżeli ktoś robi miód, to po to, żebym ja go jadł!