Połączyć dwa kompy ?

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 00:51:48 MET DST

Lącze dwa komputery skrętką bez Huba (crossover) i mam problem. Może ktoś
zna odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Po pierwsze czy skrętka musi być zmieniona (scrrosowana) z dwóch stron, ja
mam z jednej. Po drugie czy nie ma żadnych błędów przy takim połączeniu
jeśli jeden komputer ma Windows 98 a drugi Windows 95 ? U mnie występuje
taki błąd że kompoter w otoczeniu sieciowym widzi tylko samego siebie a nie
widzi, chcianego przecież, drugiego komputera. To zamo na drugim komputerze
? Jeśl ktoś się na tym dobrze zna, albo ma tak połączone dwa komputery u
siebie to przoszę o pomoc. Za wszystko z góry wielkie dzięki.
Nara Siata