CELERON 466 jak podkrecici?? LAME!!!

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 21:04:15 MET DST

Sorry moze to bylo ale jak bezpiecznie podkrecici celka 466? Chodzi mi o
moznozniki, nie bardzo sie ostatni orientuje co jest zablokowane a co nie!!?
Mam abita be6II! wydaje mi sie ze jakies 533 bylo by ok!!

Dowcip:
Dzis cos grzebalem i chyba mi wiatrak stanol na procku wlaczam winde a tu
alarm mowie co jest!!?
Zaraz sie wylaczylo dotykam procka a tu jajka mozna smazyc!!! podmuchalem
wyczyscilem i jest ok!! Wymysl z mierzeniem temp. procka jest cool! Jakby
nie to to bym byl w plecy troszke - procek i pewnie plyta!!!