Problem z pixelview CD...Spece od IRQ proszeni o pomoc!

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 20:58:25 MET DST

No wiec tak doszedlem do tego ze przyczyna zawieszania sie byla karta
muzyczna sb life - CHYBA!! wyjalem ja i narazie jest wsio ok!!
Mam kilka pytan! Nie dziala mi pilot! Czy do zwyklego programu dostarczonego
z ta karta (pixelview) trzeba go jakos skonfigurowac? Czy powinien dzilac od
razu? Opcja remote cos tam jest wlaczona!!!
POdlaczylem kabelek do wyjscia na sledziu i nic!!! Baterie nowe sa ok!! NIE
dziala!!

Drugie pytanko to jak ustawic na tej karcie przerwanie? jakims cudem bywalo
11 bylo tez 9 a teraz jest 5 a na tym jest sblive! Co dziwne nie wazne czy
bylo 11 czy 9 (irq) na tym samym przerwaniu bylo jakis emulatro sblive czy
jakos tak! Czy to normalne!!!

Czy ktos potrafi mi pomoc?

POzdrawiam