bezpieczeństwo pracy przy monitorze

Autor: Ilcia (nur_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 13:46:23 MET DST

1. Może ktoś się orientuje, jak szkodliwe jest promieniowanie z monitora dla
kobiety w ciąży?
2. Słyszałam, że największe promieniowanie jest z tyłu monitora. Czy w
związku z tym sąsiedztwo innych kompterów w pokoju, ustawionych tyłem do
środka pokoju może być także niezdrowe (z jakiej odległości)?
3. No i jak temu zaradzić - oprócz unikania pracy przy kompuetrze. Czy zakup
filtra na monitor jest dobrym pomysłem?
4. I ostatniepytanie- a stacja dysków - też szkodzi?

Iza