Re: crack

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 00:17:40 MET DST

Thu, 22 Jun 2000 09:04:02 -0500, Pszemol napisal(a):

>Niestety - całokształt państwa to Twój wybór... wybierasz Polskę? Tak.
>Jeśli Ci się nie podoba, to możesz się przecież przeprowadzić
>do innego państwa. Wystarczy nauczyć się języka i złożyć
>podanie o pracę do firmy która w tamtym państwie operuje...
>Czy to rzeczywiście takie trudne? Chyba nie, bo mieszkańcy
>Europy Zachodniej od bardzo dawna tak robią, są bardziej mobilni.

Ej przemol ty chyba sam doskonale wiesz że teraz bredzisz! No nie mogę. To
jest takie typowe polityczne gadanie, powiedzieć o jednym i przemilczeć
wszystkie konsekwencje, o których się nawet wie, no ale przecież nie pasują
do koncepcji.
Kogo ty chcesz oszukać? Wszyscy przecież doskonale wiemy, że zmiana kraju w
którym mieszkamy - OK, może nie każdemu tak będzie przeszkadzać - ale jednak
*zawsze* oznacza: odosobnienie (do utraty) od znajomych, daleko od rodziny,
wszyscy ludzie maja inne obyczaje, gadaja co prawda moze znanym ci ale
jakims takim obcym jezykiem ... że nie wspomne o jakichś tam przyziemnych
potencjalnych kłopotach mieszkaniowych czy czymś innym.

>Lata gorące i mokre a zimy śnieżne... blisko jezioro :-)

Yieee, whatever ... :)

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin