Re: Modem Spirit.

Autor: gruesome (gruesome_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 23:28:13 MET DST

On Tue, 20 Jun 2000 10:10:00 +0200, Sławek Skałecki <skalka_at_priv.onet.pl> wrote:

>Temat walkowany X razy.
>Ja nie miałem z nim zadnych problemów, chociaz mieszkam 30 km od centrali
>tel.
>Pozniej musialem go oddac i teraz mam Cobre i ... znow zero problemow.
>Wszystko zalezy wiec od jakosci linii telefonicznej i czestosci uzywania.
>Jak komus modem jest potrzebny do pracy - lepiej kupis cos drozszego, jesli
>zas
>ktos uzywa w domu i nie trzeszczy mu w sluchawace- to po co przepłacac.
>
>skalka_at_priv.onet.pl

A ja sie dziwie, ze moj modem jest taki dobry, a kosztuje 70zl - jest to
karta wkladana do AMR na kosciach pctel. Uzywam go od roku i ani razu nie
zerwal mi polaczenia! W internecie jestem kilkanascie godzin miesiecznie,
ok. 50 polaczen na miesiac. A linia chyba za dobra nie jest - u qmpli
zrywa a predkosc to ok. 44000. No i najwazniejsza dla mnie rzecza jest to
ze rewelacyjnie dziala pod linuxem (tzn. zauwazalnie szybciej niz pod
winda) ze sterami.