Re: Samoczynny reset kompa ..pomocy !

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 22:10:42 MET DST

Czesc ,
przyczyna resetu pc moze byc zepsuty power albo reset switch.( mialem kilka
takich przypadköw)
Odlacz jeden i drugi , zewrzej na krötko 2 piny , gdzie byl podlaczony power
switch.
Jezeli samoczynny reset nie nastapi to jeden z tych dwu switch jest
uszkodzony.
Podany przez Ciebie blad ( VxD) lezy w virtualnym sterowniku nw link ....
przyczyn moze byc
kilka . Jezeli sam chcesz dojsc do przyczyny , wyjmij karte sieciowa,
dzwiekowa i odlacz drukarke.
Jezeli problem pozostanie to moze byc cpu albo zasilacz ( wskazywane w bios
napiecia nie oznaczaja , ze jest on ok. ) . Moze masz blisko pc przewody
wysokiego napiecia , nadajnik ? , urzadzenie powodujace
duze zmiany w zasilaniu ogölnym ?

Zdzislaw