Re: Modem Spirit.

Autor: Sławek Skałecki (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 10:10:00 MET DST

> Zamierzam kupić modem wew. Zoltrix Spirit.
> Proszę o informacje na temat niezawodności działania tego modemu.

Temat walkowany X razy.
Ja nie miałem z nim zadnych problemów, chociaz mieszkam 30 km od centrali
tel.
Pozniej musialem go oddac i teraz mam Cobre i ... znow zero problemow.
Wszystko zalezy wiec od jakosci linii telefonicznej i czestosci uzywania.
Jak komus modem jest potrzebny do pracy - lepiej kupis cos drozszego, jesli
zas
ktos uzywa w domu i nie trzeszczy mu w sluchawace- to po co przepłacac.

skalka_at_priv.onet.pl