Re: Abit BE6-II HDD killer ?

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 11:46:17 MET DST

Krzysztof Dmytrów wrote:
> jest dobrze skonfigurowany. Sam kontroler ma BIOS ver 1.07, sterowniki z 6.07.1999,
> rev. 1.00.7. Winda nie wykazuje żadnych konfliktów, ani nic takiego. Nie ma innych

zawsze jestes taki aktualny?
rewelacja po prostu
no tak, ale niektorzy nie maja dostepu do internetu :-))

> jest zbyt dobrym miernikiem, jednak sam rzšd wielkości chyba o czyms świadczy. Także

w sandrze o niczym

> na pewno nie jest to wynik pseudolosowy, skoro Sandra prawidłowo wykrywa
> zainstalowany kontroler. U mnie w domu na przykład mam Seagate'a 8 GB (ATA 66), ale

sukces, sandra wykrywa prawidlowo kontroler wiec jest super

[ciach cokolwiek]

instrukcje trzeba jeszcze zrozumiec
masz w niej http://www.abit.com.tw, ale imho lepiej
http://www.abit.nl
tam jest wszystko co potrzebujesz
EOT z mojej strony

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie