Odp: Creative GeForce 256

Autor: Squonk (squonk_at_psk2.am.lodz.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 11:50:03 MET DST

> Niedawno kupilem sobie Creative GeForce'a i mam problem. Uruchamiam
> komputer, laduja sie Windows'y i po jakims czasie komputer wiesza sie.
> Efekt ,,ekaranowy'' jest rozny. Albo sypie sie grafika albo nie dziala
> nic procz wskaznika myszy. Nie wiem jaka jest tego przyczyna. Mam plyte

 glowna ASUS'a (jeszcze AT'owa) jaka plyta? - tu moze byc "pies pogrzebany"
moze nie dawac dobrego napiecia na AGP - GF256 -zre duzo pradu..

 procesor AMD K6 II 333MHz i

64 MB RAM'u. - troche malo..

> Sterowniki do GeForce'a mam zainstalowane z plytki (czyli nie najnowsze).
> Czy wiek ktos jaka moze byc przyczyna tego problemu?

Stawiam na zasilacz (za slaby) - mnie 1/2 roku temu GF zmusil do wymiany
zasilacza (skonczylo sie razem z obudowa - wzgledy estetyczne)..

Squonk

--
Piotr Misiewicz, ZMN AM Lodz
   squonk_at_psk2.am.lodz.pl