Re: crack

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 11:32:00 MET DST

hattab napisał(a):

> Dlaczego tak byc nie moze ? Bo dystrybutorzy to ludzie pokroju Pszemola.

Raczej zbyt dużo osób twojego pokroju. A kto kupi ci to za 200zł, skoro
może kupić u pirata za 15? Ceny może zmienić zdrowa konkurencja, a nie
powiesz chyba że legalne firmy mają konkurować z piratami.

> Prawde mowiac jakby nie piractwo, to w Polsce komputeryzacja bylaby
> abstrakcja, jednak widac Pszemol nigdy tego nie zauwazyl :(.

No i co masz z tej komputeryzacji? Młodych gniewnych, dla których mieć,
to ukraść? Dla których własność intelektualna to jakaś fikcja, wymyślona
przez jakichś nawiedzonych moralizatorów? Już nawet nikt się z tym nie
kryje, bo przecież płacą frajerzy, a kradzież to powód do dumy.
Oczywiście winni są temu Pszemol i Amerykanie, bo żądają pieniędzy za
swoją pracę! Nie wmawiaj sobie że psie zarobki nie pozwalają na uczciwe
życie. Żadne, nawet najniższe zarobki nie są usprawiedliwieniem, mogę ci
pokazać ludzi którzy żyją za 500zł miesięcznie i nigdy by nic nie
ukradli. I to może wydawać się dla ciebie szokujące, ale oni nie płaczą
że nie mają najnowszego Office!
Nie wiem czy życzyć ci żeby coś ci kiedyś porządnego ukradli. Może wtedy
byś zrozumiał.

Chemical