Re: Winda98 - problem

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 11:53:27 MET DST

On Tue, 20 Jun 2000 14:41:07 GMT, "Adam Pytlak"
<a_pytlak_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Od poczatku ustawilem na disable wiec na pewno to nie to. Inaczej zreszta
>nie poszla by instalka windy95, a ta bez problemu sie instaluje. Myslalem
>jeszcze coby czasem karty dzwiekowej na czas instalki nie wyjac, bo jakas
>badziewiasta, byc moze to ona stwarza problemy, ale zapewne i starsza
>windoza mialaby jakies objekcje... sam juz nie wiem - poza tym nie moj komp,
>nie wiem czy wlasciciel da go rozbebeszyc
Kiedys instalowalem kumplowi Win95 i tez mialem podobny problem wiec
wybebeszylem twardziela i zainstalowalem Winde na swoim kompie.
Pozniej przelozylem go z powrotem i podczas odpalenia Winda wykryla
nowe urzadzenia i zaistalowala je bez wiekszych problemow.

PS.
A co do kwestii rozbebeszenia kompa to jak wlasciciel dowie sie ile
bedzie musial wybecalic w serwisie za wgranie Windy to sam Ci
srubokret i mlotek dostarczy ;-)