Jak nagrywac?

Autor: Adam (adski_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 01:04:47 MET DST

    Pytanie może dla Wielu banalne ale jako początkujący nie mogę przebrnąć
przez pewien problem.
    Jak zrobić kopię płytki Arka Noego - są tam i ścieżki audio_track i
pliki tekstowe i klip. I nie wiem co po kolei i jak. Program WinOnCd 3.7
Może Ktoś podpowie tak krok po kroku. Będę bardzo wdzięczny. Im jaśniej tym
lepiej. Płytkę mam własną, nie jest droga - odp. że lepiej kupić nową niż
się męczyć nie bardzo mnie uraduje.
    Jeśli w innym programie prościej to można zrobić to również proszę o
wskazówki

    Odp. może być na grupę (może ktoś toczy podobne boje) lub na priv
adski_at_box43.gnet.pl
Pozdrawiam. Adam