Re: crack

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 14:48:58 MET DST

hattab wrote:

> Czy przecietnego polskiego domowego uzytkownika stac np: na Office 2000 ?

Jeszcze nigdy w życiu nie widziałem Office 2000 w działaniu.
I nie odczuwam takiej potrzeby. Doprawdy, nie rozumiem, po co
mógłby się przydać przeciętnemu domowemu użytkownikowi Office
2000.

> Cena tego pakietu to zupelna paranoja. Oczywiscie to tylko przyklad, ale
> dotyczy prawie calego softu - jak mozna wydac polowe sredniej pensji na
> prosty kilkumegowy program - menadzer plikow jakim jest Norton Commander ?

A słyszał o programie Dos Navigator? A słyszał o programie Volkov
Commander?

> Poza tym skad jestes taki pewien, ze ten program posluzy do robienia
> pieniedzy ?

Gdyby przyjąć założenie, że jeśli nie zarabiamy na jakimś programie
pieniędzy, to możemy bez skrupułów go sobie skopiować, to przecież
nikt nie kupowałby gier.

Pozdrawiam
Artur