Re: crack

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 23:42:05 MET DST

Użytkownik Pszemol said:

> Czyżbyś insynuował, że w Polsce sami złodzieje mieszkają?
> Nie obrażaj uczciwych Polaków! Aby żyć uczciwie nie trzeba mieszkać w USA.
>
> Profesjonalny program, jak sama nazwa wskazuje, nie służy do zabawy
> lecz do robienia pieniędzy - trzeba mieć niezły tupet aby prowadzić
> biznes na paserskich narzędziach... No i trzeba mieć "moralność"...

No prosze, moralista sie znalazl :))
Ja nic nie insynuuje, ale nie udaje swietego, co to ma same oryginalne
oprogramowanie. Gdybys tu zyl i pracowal inaczej bys spiewal. Odkladalbys
kilka(nascie) pensji na program ? Ja powiem inaczej - zeby zyc uczciwie
trzeba byc bogatym :(. A twoje argumenty przypominaja bajanie tych
napuszonych polskich dystrybutorow, ktorzy uwazaja ze walka z piractwem
polega na lapaniu i zamykaniu piratow, a nic nie robiacych dla dostosowania
cen.
Czy przecietnego polskiego domowego uzytkownika stac np: na Office 2000 ?
Cena tego pakietu to zupelna paranoja. Oczywiscie to tylko przyklad, ale
dotyczy prawie calego softu - jak mozna wydac polowe sredniej pensji na
prosty kilkumegowy program - menadzer plikow jakim jest Norton Commander ?
Poza tym skad jestes taki pewien, ze ten program posluzy do robienia
pieniedzy ? Ty tez na calym swoim sofcie (zapewne legalnym :) ) zarabiasz
pieniadze ? A moze to ten amerykanski sposob myslenia - na byle g....
wyciagac dolary ?