Re: Drukarka D-100M

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (progrocker_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 09:07:25 MET DST

"Miroslaw Sobiesiak" <miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl> wrote

> Mam zabytkową drukarkę D-100M

Jezusie maryjo, martko jedyno ;)))) ktoś tego jeszcze używa ;))) miałem
to jakieś 8 lat temu - po wydrukowaniu ok 3 tys. stron rozleciał się
silnik głowicy, ale... drukarka drukowała dalej ;) (ot polska
technologia).

> 1. Czy ktoś ma sterownik do drukarki D-100M pod winde?

chyba nie ma czegoś takiego - przynajmniej nie słyszałem, by ktoś tego
próbował - słyszałem o tym, że drukują pod dosem, ale na windowsowych
aplikacjach to raczej nie...

> 2. Czy jest jakiś prosty program do tworzenia sterowników drukarek?

na pececie nie słyszałem...

> 3. Jak drukować z polskimi znakami spod dosa?

mam gdzieś dokumentację do tej drukarki... Jeśli nikt Ci w międzyczasie
nie pomoże - poczekaj proszę kilka dni - poszukam tego (będę musiał
przegrzebać kilka sporych kartonów z "makulaturą") pamiętam, że były w
tam rozpiski tablic kodowych obsługiwanych przez tę drukarkę oraz kodów
sterujących...

Grendel