Re: crack

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 09:05:43 MET DST

Użytkownik Pszemol said:

> A kto do jasnej ciasnej powiedział, że każdy ma jeździć mercedesem?
> Każdy UCZCIWY człowiek jeździ tylko tym, na co go stać i uzywa tylko
> takich programów na jakie go stać. Jeśli mnie nie stać na Norton
> Commandera to męczę się z gołym DOSem. Jeśli nie stać mnie na DOSa
> lub Windows, to męczę się z darmowym Linuxem. Ale mam honor i godność
> aby żyć uczciwie a nie jak śmierdzący złodziejaszek, kosztem innych.
> Nie mam w swoim komputerze *ani jednego* programu, który byłby tam
> nielegalnie - teraz do Ciebie dotarło czy wciąż masz wątpliwości?

:))). Dalsza dyskusja z toba jest bezcelowa, obronco moralnosci. Zapewne
nigdy nie uzywales nielegalnego softu ? A jesli tak, to jaka kradziez ulega
tak szybko przedawnieniu (w Polsce nie ma ciebie od 2 lat ?) :)). Twoja
wypowiedz jest w podobnym tonie jaka swego czasu powiedzial pewien polski
wicepremier, minister finansow, ktory kiedy mowil o zastosowaniu pewnych
ulg (darowizny) zasugerowal wszystkim ludziom nie wprost: "Sluchajcie wy,
chamy, zlodzieje......." .
Tak wiec wszyscy w Polsce to zlodzieje, a szanowny Pszemol jest UCZCIWY I MA
HONOR (ale dopiero od 2 lat :)))). Tak wynika z twojej wypowiedzi
:-DDD, Pszemolu
ROTFL.