Re: crack

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 11:35:45 MET DST

> A kto powiedział, że domowego użytkownika ma być stać na Office 2000?
> Z byka spadłeś? Czy zdajesz sobie sprawę, co znaczy w j. angielskim
> słowo "office"? Ano znaczy tyle co "biuro". A zgadni dlaczego?
> Ano dlatego, że MS Office to obecnie najlepszy na świecie pakiet
> profesjonalnego oprogramowania biurowego, nie domowego. A że najlepszy
> i najnowocześniejszy no to jest najdroższy na rynku - jakieś pytania?
> Nie każde biuro w USA może sobie na kupno MS Office pozwolić a Ty
> mi tu o użytkowniku domowym... Jest kilka innych, mniejszych pakietów,
> [...]

Skoro off-Topic...
Czy to nie genialne ze strony M$ ! Każdy do domku kupuje za grosze MS
Office, przez co format M$O.doc stał się jedynie słusznie obowiązującym.
Jeżeli dostajesz od kogoś dokument to będzie to na pewno M$O.doc, jeżeli
wyślesz komuś dokument to musi to być... itd. A jeżeli założysz własną
działalność? To musisz kupić.. no co? No tak - M$Office!!! A przy legalnej
działalności będziesz musiał wybulić to drobne 2500 za program. Gdyby
programu (teoretycznie) nie dało się "piracic" to w domach siedziały by
różne shareware'y, freeware'y (bo kto zapłaci za tyle forsy za program który
wykorzysta może w 5%-tach), a do firmy kupił byś pewnie coś tańszego... Albo
jeszcze gorzej - zainstalował byś np. darmowego Star Office'a! I co wtedy by
zrobił biedny M$... Klapa!
Sorki, ale musiałem wyłuszczyć tutaj swoją wstrętną teorię ;-).

Pozdrawiam
Marek