Polskie litery w DOSie

Autor: snoozie (snoozie_at_fuckspam.kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 19:49:16 MET DST

Witam,

mam nastepujacy problem. Od kilku dni wykonuje prace w programie pod DOSa,
potrzebne mi sa tam polskie litery, ale niestety zamiast nich sa jakies
krzaczki. Co zrobic? Znajomy powiedzial, ze sa jakies programy pod DOS,
ktore poeoduja ze pojawiaja sie jakos one, ale on sam nie wie jak sie
nazywaja. Bardzo prosze o pomoc, bo szef bez polskich liter roboty nie
przyjmie.

Pozdrawiam,
snoozie

PS. nie wiem, ktora to wersja dosa, w kazdym badz razie ta co byla dolaczona
do Windowsa 98.