Re: divX

Autor: Dark Rider (nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 19:29:18 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w artykule
news:%CR25.23933$DC.551113_at_news.tpnet.pl napisał...
> Hi,
>
> nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm (Dark Rider) wrote in

> Wiem, co mi się zgłasza :)
(...)
> Żeby nie było wątpliwości, otwieram Media Playera, pauzuję i daję
> znów Properties. Widzę w zakładce Advanced "MPEG Layer 3 decoder",
> po kliknięciu przycisku Properties wchodzę w okno konfiguracji
> dekodera Fraunhofer IIS MPEG Layer 3 codec.
>
> Używam DivX 3.11 alpha.

alez nie zrozumielismy sie... chodzilo o:

natomiast nie powiedzialem ze nie mozna go dekodowac fraunhoferem...
to co ty napisales co Ci sie pojawia to dekodery ktorych system uzywa do
odtwarzania dzwieku z filmu ja natomiast pisze o tym czym zostalo
skompresowane i co mozna zobaczyc jak sie da "file information" w virtualdub

pozdrowionko
DR

--
Wyslano przy pomocy niezarejestrowanej wersji programu T-Mail 1.06
Informacje o programie i najnowsza wersja: http://aptus.pl/programy/