Re: Quoted-printable i zapobieganie z³o?liwo?ciom...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 15:31:11 MET DST

Wojtek Piszczek <pharaoh_at_polbox.com> w artykule news:394B28EC.9F5D4621_at_polbox.com pisze...

> Mogê wymy¶liæ 101 powodów, z których kazdy bêdzie jednakowo dobry, do
> tego, aby uzasadniæ u¿ywanie QP. A skoro kto¶ mi mówi, ¿e drzwi w jego
> samochodzie sie nie zamykaj±, bo producent tak zrobi³ specjalnie, to
> dlaczego mam teraz tego samochodu pilnowaæ, aby kto¶ go nie ukrad³? Zmieñ
> samochód.

Kiepska analogia Wojtku... kiepska. I w ogóle nie rozumiem po co
zabierasz g³os po stronie qu-pe skoro Ty nie jeste¶ z³o¶liwy?
Poprosi³em Ciê o zmianê, zmieni³e¶ qu-pê kiedy tylko mog³e¶...
I ok, na tym chyba ma polegaæ wzajemna pomoc i ¿yczliwo¶æ ludzi?